Reduta Nieruchomosci już od ponad 20 lat świadczy usługi profesjonalnego zarządzania i administrowania nieruchomościami w Krakowie i okolicach. Firma zarządza ponad 200 budynkami wspólnot mieszkaniowych, spółdzielni i lokali usługowych.
Celem projektu było odświeżenie istniejącej strony internetowej, dodanie sekcji z FAQ dla nowych klientów oraz szczegółowego opisu usług firmy.
2024
Głównymi założeniami przy realizacji nowego projektu strony www dla Reduta było podkreślenie wieloletniego i bogatego doświadczenia firmy. Efekt ten osiągneliśmy za pomocą kilku elementów, przede wszystkim dobrego i klarowego copywritingu, a także podkreślenia najważniejszych danych liczbowych za pomocą ikon. Na stronie dodaliśmy również opinie klientów (tzw. social proof). Wszystkie te elementy pomagają budować wizerunek firmy jako profesjonalnego partnera biznesowego.
Jeśli chodzi o założenia funkcjonalne, to skupiliśmy się na prostocie nawigacji, umieszczeniu na stronie szczegółowej oferty firmy, prostym formularzu kontaktowym oraz FAQ odpowiadającym na wszystkie najważniejsze pytania klientów.
Reduta Nieruchomości obsługuje na co dzień niemal 7000 klientów – mieszkańców wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych. Taka rzesza klientów wymaga stałej obsługi telefonicznej i mailowej.
Zaproponowaliśmy zoptymalizowanie chociaż części tych zadań. Pracowników firmy, którzy mają stały kontakt z klientami, poprosiliśmy o stworzenie listy najczęściej zadawanych pytań.
Na podstawie listy utworzyliśmy na stronie sekcję FAQ, zawierającą gotowe odpowiedzi i pliki do pobrania dla nowych klientów. Rozwiązanie to znacząco odciąży pracowników od powtarzających się zapytań.
Paulina Frączek
Prokurent, Reduta Nieruchomości Sp. z o.o.