Copywriting na strony www to proces projektowania i redagowania tekstów, ale również grafik, które mają na celu budowanie przekazu firmy w sposób klarowny, przekonujący i angażujący dla odbiorców. Obejmuje to zarówno teksty na stronach głównych, jak i artykuły, wpisy blogowe, opisy produktów oraz inne treści, które tworzą całość komunikacji online.
Skuteczna komunikacja online to kluczowy element sukcesu każdej strony internetowej. Dlaczego? Odpowiadamy poniżej.
Dobry copywriting na strony www bierze pod uwagę odbiorcę przekazu. Dostosowujemy ton i styl komunikacji do specyfiki i preferencji grupy docelowej, co zwiększa skuteczność serwisu.
/ Grupę docelową analizujemy już na początkowym etapie współpracy podczas Warsztatów Intro.
Współpracujemy z agencjami SEO naszych klientów, które rekomendują listę słów kluczowych. Na tej podstawie tworzymy „Page Title” i „Meta Description” – opisy strony, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google.
Działania te są istotne dla pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwarek.
Budowanie wizerunku eksperta zależy w dużej mierze od treści prezentowanych na stronie www.
Poprzez umiejętne posługiwanie się słowami, możesz zdobyć ekspercką pozycję, wzmacniając tym samym swoją reputację. To z kolei, buduje zaufanie wśród potencjalnych klientów, skłaniając ich do skorzystania z oferty, którą przygotowałeś.
Treści, które są przemyślane, angażujące i spójne z projektem graficznym, skłaniają użytkowników do dłuższego przebywania na stronie. Zwiększa to szanse na konwersje.
Lepsza pozycja w wyszukiwarce, większe zaangażowanie użytkowników i wizerunek eksperta – to wszystko wpływa na skuteczność działania Twojej www, a w efekcie na liczbę zapytań i nowych klientów.
W Agencji Astrotea, treści na strony internetowe piszemy już na początkowych etapach projektowania (równocześnie z pracami nad Architekturą Informacji strony). Dzięki temu możemy zoptymalizować proces projektowy, gwarantując spójność warstwy tekstowej i graficznej.
Pierwsze treści przygotowywane są przez Klientów (opisy usług, osób w zespole, historia firmy itp.). Następnie nasz zespół przystępuje do ich modyfikacji, wykorzystując dobre praktyki webwritingu wymienione powyżej.
Napisz do nas i rozpocznijmy współpracę przy nowej stronie internetowej dla Twojej firmy >